Помощ

Zones in QONQR correspond to real world population centers. Typically these are towns, cities and villages. In some major cities, neighborhoods have a zone. There is a small percentage of zone anomalies that exist among the 3 millions zones in the QONQR database such as duplicate zones or zones that don’t really fit the description of a town or neighborhood.

Първичният геймплей в QONQR е да се сражавате за контрол на родния си град и околните градове. В отдалечените части на света един-единствен играч обикновено може да улови и задържи малкия град и да се разшири до големи територии. В гъсто населените градове играчът трябва да се координира с други играчи и да набира приятели, за да превземе зоните и да ги задържи.

Играчите използват мобилните си устройства (наричаме ги "Обхвати"), за да стартират нано-бот образувания. Тези наноботи са миниатюрни войници, които се бият на бойното поле в реалния свят, за да контролират технологията в зоната. Различните формации имат различни бойни характеристики. Важно е да работите със съотборниците си и да разработите стратегия за това как най-ефективно да уловите и задържите зона.

The fate of the QONQR Artificial Intelligence and the world lies with our technology. Each faction has different plans for QONQR, controlling a city’s technology ensures that technology will be used to achieve the factions global goals.

Подробности за Базовата зона могат да се видят в панела Zone Info в долния ляв ъгъл на картата. Докосването на информационния панел на зоната ще разшири инфо панела, за да покаже повече информация и опции. Тактически дисплей може да бъде разширен, като щракнете върху раздела в долния десен ъгъл. Раздел на класацията също е в долната дясна част.

Тактическият дисплей ще ви даде подробна информация за зоната. Повечето играчи ще използват тази страница за две критични парчета информация: за да видят кога имат 25 000 закалени решетъчни ботове в зоната, и когато има 40 000 Strengthen или Booster Bots в зоната за всички играчи в тяхната фекция. Това са границите, при които специалните способности за тези бот образувания достигат своя връх.

Можете също така да използвате действията от тактическата страница, за да съобщение на друг играч, като поискате помощ в тази зона. Можете също да публикувате заявка в социалните медии или да копирате информацията за зоната, която да използвате за друга комуникация, например имейл или текстово съобщение.

Зоновите класации показват кой има най-много ботове в зона. Можете да превключите към класации "Регион" и "Държава", като докоснете разделите в списъка. В Съединените щати Регионите съответстват на държавите. В Канада регионите са провинции. В Обединеното кралство кралството се намира в раздела Държава, докато Англия, Уелс, Шотландия, и Северна Ирландия се намират под Регионите.

Дисплеят на списъка на зоните представя много опции за намиране на зони. Зоните в списъка с карти ще представят списък на зоните, които в момента са начертани на картата, с възможност за сортиране на списъка по име, по размер или по плафирането, което контролира зоната.

Списъкът за търсене ще ви позволи да търсите зона по име. Можете да промените страната и региона, като докоснете името над полето за търсене. Ако имате ИД на зона, можете да въведете ИД (число) в полето за търсене и търсенето автоматично ще търси зоната с помощта на ИД, игнорирайки селекциите на страната и региона.

Когато стартирате ботове в зона, тази зона ще бъде вписана в списъка на последните зони. Ако забравите кога зона последно сте атакували, можете да намерите зоната в скорошния списък.

Закаченият списък зона позволява на играчите да създадат списък с любими зони. Можете да закачите зона към списъка с помощта на бутона за пин в панела Zone Info на картата, или като закачите зона от списъка "Скорошни".

Прегледът на Атлантида е достъпен и от Списъка на зоните.

Повече за Атлантида

Докато изравнявате, ви се допускат повече бази. Ще се покаже икона "Създаване на база", ако можете да създадете нова база в текущата си зона.  Трябва физически да сте в зона, за да създадете база там.

Може да създадете база само в зона, която е текущото ви местоположение.  Може да се наложи да шофирате, ходите или да вземете обществен транспорт до друга зона, за да създадете повече бази.

За да премахнете база, центрирайте основата на картата. Базовото информационно поле в долната лява част на екрана ще покаже базовото име. Докоснете информационното поле, за да го разгънете. Удари иконата на кофата за боклук, за да извадиш основата.

Бази, които вашите контроли на фантастика ще се запълнят по-бързо от базите във вражеските зони. Бихте могли да премахнете и добавите съответно нови бази, за да увеличите максимално притеснителното си кредитиране.

Можете да проверите скоростта на запълване на дадена база, като разширите информационното поле в долната лява част на екрана, след като центрирате базата на екрана.

Имате ли достатъчно наноботи и енергия за формацията, която сте избрали? Може да се наложи да изчакате обхватът ви да се зареди, или да използвате Обновяване.

Може да стартирате в зона, която е извън обхват. Проверете обхвата си в долния панел. Вашата икона за формиране ще бъде оранжева, ако е готова за стартиране.

You may have been infected with Sync Lock. Enemies can lock your scope to another player’s, and this effects your launch capability.

Научете повече за SyncLock

След като стартирате ботове в зона, ще видите екран с резултати от старта, пълен със статистика. Горната част на екрана ще ви покаже ново резюме на зоната, показващо колко бота има всяка фекация в зоната.

Възможно е да стартирате същата формация в зоната отново от този екран. Ако сте в състояние да стартирате отново, ще се появи бутон за повторно стартиране.

Обобщение на резултатите от битката ще ви покаже вашата прогресия към напредване на ниво, и печелене на Gold Status за седмицата. Обобщените статистики ще ви покажат колко вражески ботове сте унищожили и колко от собствените ви ботове са оцелели след атаката. Също така ще можете да прегледате подробна разбивка на това какви ботове има в зоната както за вас, така и за опонентите ви. Разбирането какви ботове имат опонентите ви в зоната, е важно за избора на най-добрата формация за следващата ви атака.

Ако атаката ви доведе до забележителен изход, като улавяне на зоната, превръщане в лидер на зоната или унищожаване на всички опоненти ботове, ще имате шанс да споделите своя успех в битката в Социалните медии.

В някои бойни сценарии, като например борба в Атлантида или в тунелизирана зона, е възможно да намерите свободен елемент в резултат на атаката си. Това се нарича "Спасение". Елементите, които запазвате от атака, се добавят към вашия инвентар.

Докато стартирате може да бъдете подканени да проверите, че не сте робот. Има два вида техники за проверка на изстрелването в QONQR. Първото е просто действие за плъзгане, което ви моли да проверите, че сте човек. Правите това, като изберете правилната лента за плъзгане и я плъзнете, както показват стрелките. Ако плъзнете грешен плъзгач, приложението ще се върне на картата, която също ще се движи в произволна посока.

Плъзгачите се появяват в произволни ориентации в случайни петна на екрана. Необходимо е този механизъм да бъде в играта, защото преди тази проверка множество играчи създадоха роботи, за да играят автоматично играта за тях. Тази проверка затруднява измамник да построи робот, който да играе за тях.

Докато стартирате може да бъдете подканени да проверите, че не сте робот. Проверката на изстрелването е вторият антироботационен механизъм в QONQR. Този механизъм изисква играчът да съответства на изображения. Изображение въвеждате таен код за изстрелване. Даден ви е символ, буква, номер или форма и трябва да намерите съответното изображение, което най-тясно съвпада с него. Например синя главна буква 'R', обърната настрани, би съответствала на оранжев долен случай 'r', който е с главата надолу. Плътен оранжев предател, сочещ нагоре, би съвпадал с кух син триъгълник, сочещ наляво.

Този механизъм за борба с измамата е много по-труден за преминаване на робот, но също така е предизвикателство човек да направи бързо. Затова потребителите са представени с това предизвикателство по-рядко. Играчите, които не успеят да отнемат твърде много време, за да преминат тази проверка, или се провалят твърде много време, са сигнализирани за подозрителна дейност и могат да намерят профилите си за забранени.

Тази полезност офанзива формация предлага както умерени щети атака и защита на щита. С приличен процент на преживяемост, ZA и двете събаря врага, но също така оставя след себе си достатъчно ботове, за да се досажда на противника си.

Нападателната формация предлага тежка атака, но почти никакви щитове. Тя трябва да се използва единствено за събаряне на враговете защити.

Тази офанзива формация е чиста енергийна летална атака. Опаковайки тежък удар, тази атака ще източи бързо обхвата ви на енергията му.

Тази офанзива формация е най-мощното оръжие във вашия арсенал. Това е далекообхватно ерално оръжие, което ще ви позволи да подкрепяте съюзниците на големи разстояния.

Тази отбранителна формация е вашата основна стража формация. Попълнете зоните си с много от тези основни защитни образувания.

Търсачите са активна защитна формация. Те са единствената защитна формация с щети от атака, държат се като снайперист, извършвайки първи удар върху вражески атакуващи формации.

Използвайки уникална структура на щита, тази отбранителна формация е най-силната от всички отбранителни формации. Абсорбаторите образуват гръбнака на солидна зона защита.

HL има уникалната способност да разшири щитовете си над всички ботове пред тях на бойното поле. Ефектът е ограничен до първите 25 000 HL бота, отвъд това, HL ботове действат като нормални защитни ботове.

The Divert формация ливъридж стелт възможности за маскировка други ботове в зоната. Атака ботове, влизащи в зоната, ще се прицелят в врага с най-големите защитни щитове. Всеки Divert бот ще маскира собствените си щитове и щитовете на 2 до 5 от най-мощните си ботове, в зависимост от нивото на необходимото Изкривяване Генератор Обхват Ъпгрейд.

Bot Boosters са една от само две поддържащи формации, които са от полза за всички играчи на една и съща фракция в зона. Разполагайки BB в бойна зона, вие не само увеличавате ефективността на атаката на всичките си ботове в тази зона, но и всички ботове на цялата ви Файкция в зоната. Всеки 2000 Бустер Ботове увеличават щетите от атаката на всеки бот във вашата Файкция с +5% (Макс от +100%).

Укрепващите са една от единствените две поддържащи формации, които са от полза за всички играчи на една и съща фракция в зона. Използването на Заздравители в бойни зони подобрява ефективността на щита за всички ботове в зоните, принадлежащи на вашата Пламъци. Всеки 2000 Заздравители увеличават щитовете на всеки бот във вашата Файкция с +5% (Макс от +100%, с изключение на Абсорберите, които имат Max +50%).

Когато инсталирате QONQR на телефона си, не инсталирате игра, инсталирате софтуера, който ще ви позволи да видите играта. Играта е истинският свят. Приложението QONQR трансформира телефона ви в обхват, оръжието, което ви позволява да играете QONQR.

Прегледът на обхвата може да бъде достъпен, като докоснете раздела от дясната страна на екрана, който съдържа иконата на кръга. Прегледът на обхвата показва текущото състояние на Вашия Обхват и напредъка Ви към целите. От този изглед можете да надстроите обхвата си и да закупите консумативи, които са необходими, за да стартирате някои атакуващи и отбранителни формации.

Повечето играчи-ветерани са съгласни, надграждане на компонентите, които поддържат "безплатно" стартиране, преди да надстроите компоненти, които изискват ордиране, за да стартирате формацията. Няколко ще предложат също така да приоритизирате обида пред отбраната при първото стартиране.

Например, надстройването на вашите резервоари Bot и Energy е много умно. Тя ще ви даде повече атаки на сесия. Някои ще твърдят, че надстройването на MX Rack, позволяващо ви да стартирате Ракетни образувания, е лошо за новите играчи, защото ги насърчава да харчат Qredits, за да купуват ракети, вместо да спестяват тези Qredits, за да купят повече ъпгрейди. Алтернативно, наличието на ракети дава възможност да се присъединят към атаки срещу градове далеч, и да се изградят приятелства и съюзи с нови играчи от цял свят. Трябва да решите кое е най-важно за вас.

Почти всички играчи са съгласни, когато сте слаби, се фокусирайте върху обида. Не инвестирайте в отбранителна сила, докато не сте достатъчно силни, за да се преборите с атака, и не сте изградили достатъчно съюзи с други играчи, за да се обадите в подкрепа. Когато сте слаби, отстъпете и пренасочвайте атаките си в нов район.

Sync Lock е игрален механик, реализиран за намаляване на броя на играчите, които използват няколко устройства, за да контролират близките си градове и градове. Тези играчи обикновено се обозначават като мултископери. Играй честно. Един играч, едно устройство.

Когато две устройства се използват близо един до друг те стават уязвими към Sync Lock. Ако две или повече устройства се синхронизират заключени помежду си, те ще споделят едни и същи показатели за изчисляване на прегряването на обхвата. Това ще забави регенерацията на ботове и енергия до точката, в която играч, използващ няколко устройства, би било по-добре с помощта на едно устройство.

Sync Lock въздейства само върху устройствата, докато те са в една и съща зона. Ако двама играчи се синхронизират заключени, но единият отива на работа, докато другият отива на училище в различни зони, ударът се отстранява, докато устройствата са в различни зони. Sync Lock ще засегне само играчите, докато са в една и съща зона.

Ако подозирате, че двама играчи всъщност са един човек, който играе с два профила, можете да се опитате да заразите двата профила с вирус sync Lock. Посетете уеб портала и използвайте опцията Заключване за синхронизиране под таблото си за управление. Само играчи, завършили обучение (Ниво 100), могат да се опитат да заключат други играчи с помощта на Sync Lock. Това е необходимо, за да се избегне злоупотреба, при което играчът може да създаде много нови акаунти на играчи, само за да изпрати опити за Sync Lock.

За да се избегне злоупотреба, е необходим "пакет", за да се използва Sync Lock. Нов Sync Lock Packet се издава на всеки играч в полунощ UTC, ако те вече нямат пакет. Ако сте в състояние да заключите двама играчи с Sync Lock, пакетът ви ще бъде възстановен и може да се използва отново. Ако Синхронизирането е неуспешно, ще загубите пакета си. Трябва да изчакате до полунощ, за да си вземете нов. Ако желаете да се опитате да заключите още играчи преди полунощ, може да закупите такъв за кредити.

Членовете на семейството и колегите от работата, които играят заедно, могат да разбият Sync Lock, като доказват, че са отделни лица. Играйте мини-играта Sync Lock, намерена под профила на Player в мобилното приложение, за да докажете, че сте две лица, а не мултископер.

Sync Lock се определя чрез сравняване на изстрелванията на двама играчи през предходните 24 часа. Системата ще идентифицира всички стартирания, където двама играчи са били на едно и също място едновременно (в рамките на един час). Същото местоположение не само използва GPS координатите на плейъра, но и точността на GPS сигнала. Играчите, които използват устройство без истинска GPS антена, а по-скоро използват триангулация на клетъчната кула или WiFi за местоположение, ще имат лоша оценка за точност. Това може да доведе до това двама играчи, които живеят на един и същ градски блок, да бъдат Sync Locked, защото точността на местоположението беше толкова лоша, колкото 1 или 2 KM.

Двама играчи, които играят заедно често, може да изглеждат като мулти-скопер, и може да бъдат синхронизирани заключени. Тези двама играчи могат да докажат, че не са мулти-скопер, като играят минииграта Sync Lock.

Мини-играта Sync Lock Protection е кооперативна игра стрелец в реално време. Двама играчи работят заедно, за да победят серия от врагове на ИИ. Тъй като играчите играят заедно по едно и също време можем да проверим местоположението на двамата играчи и да проверим дали тези двама играчи не са мултископер. Играчите, които докажат, че са индивиди, като играят мини-играта, ще спечелят защита от Sync Lock за следващите 24 часа. Ако играчите в момента са заключени, те ще бъдат отключени. Мини-играта може да се играе от всеки двама играчи по всяко време.

За да постигнат защита sync Lock, играчите трябва да победят множество шефове, завършвайки играта с почти никакви щитове и след като са допринесли значителни щети всеки. Тези изисквания за игра са предназначени за намаляване на шанса, че измамниците биха изградили робот, за да играят играта за тях, тъй като те карам далеч от дома. Това може да звучи нелепо, обаче сме преживели много ситуации през годините, в които играчите са изградили както софтуер, така и физически роботи, за да автоматично играят QONQR. Играчите на разстояние трябва да са разделени е зависимо от качеството на GPS сигнал. Играчите не могат да се движат, докато играят.

За да поканите играч на мини-играта, потърсете играча в мобилното приложение. Докоснете връзката "Защита" под раздела "Действия" на играча, който желаете да поканите на мини-играта.

Има 3 вида оръжия и 3 вида щитове; Електрик, Плазма, и Оръдие. Ако врагът AI стреля електрическото оръжие по вас, трябва да се опитате да блокирате с електрическия щит. Блокирането с правилния щит ще доведе до най-малко щети. Блокирането с грешен щит ще доведе до значителни щети на този щит. Може да стреляте по врага, докато стрелят по вас, като всеки от тях поврежда вашите оръжия. Всяко оръжие нанася различни щети на други видове оръжия и щитове. Откриването на различните нива на щети за оръжия и щитове е важно за разбирането как да увеличите максимално живота си, докато нанасяте най-много щети.

Атлантида е световен турнир, който е направен, за да събере всички играчи за обща цел. Без значение от нивото ти, имаш роля. Всъщност, играчите в обучението (ниво 1-99) са изиграли жизненоважна роля за своите Фракции във всяка игра. Атлантида се поставя някъде в водно тяло на първия от всеки месец и играчите трябва да претърсят земното кълбо, за да го намерят. Атлантида започва с фаза на подреждане, при която всяка фракция трябва да установи защита в зоната си. Последвана от бойна фаза, при която всяка фантасмания се опитва да улови най-много зони преди края на турнира.

Атлантида се движи всеки месец. Тя ще се появи на случайно място в океана и моретата на света. Играчите трябва да търсят Атлантида. След като всички фракции го намерят, местоположението става публично достояние. Атлантида винаги се намира в съседство със сушата, но обикновено е достатъчно далеч от брега, за да не се появи земя на екрана, ако гледате зона на Атлантида на картата. QONQR може да публикува улики във Facebook, за да намекне за местоположението на Атлантида след час или два от търсенето. Атлантида започва в полунощ UTC на първия от всеки месец.

Всички фракции започват със същия брой зони. Atlantis Prime е централната зона за Атлантида и може да не се използва от никаква фантастика по време на фазата на подреждане. Всяка фкция има Зона на Грунт. В тази зона могат да играят само нови играчи. Всяка фракция има зона Melee, която позволява само образувания, които не изискват орнанс. Зоната детелина има рандомизиран тласък за всяко изстрелване. Първите три стартери от предходния месец за всяка фекация ще имат зона, кръстена на тях. Най-горният стартър ще има Elite зона, ограничавайки достъпа до тази зона само до играчите на Elite. Grunt, Melee, и Детелина и често Прайм са "без зони за кубиране". Играчите не могат да стартират в тези зони, ако са използвали бот или енергийно опресняване през последния час. Бустер, Укрепване, и Отклоняване ботове не са разрешени в Атлантида.

Броят на дните за подреждането и бойната фаза на Атлантида се променя периодично. Правилата за Атлантида също могат да се променят, както биха могли да бъдат игрови цели. Промените ще бъдат обявени в блога.

Първите 3 играчи за всяка фкция ще спечелят медал и ще имат зона, кръстена след това в следващия турнир на Атлантида. Играчът, който открие Атлантида, също ще спечели медал. Фкцията, която спечели турнира Атлантида, ще получи бонус за прибиране на реколтата за последните 7 дни от месеца. Всички бази на всички играчи в печелившата фкция ще притежават 200% капацитет. Когато Атлантида е изпълнена за първи път, това е най-исканата награда, обозначена с "подаръка на съня" за тези играчи, които ще прибират базите си посред нощ, за да избегнат липсващите кредити.

Има 15 милиона Qredits, присъдени на топ 100 играчи от всяка фр. Фкция на първо място ще получи 10 милиона кредита, разделени сред първите 100 играчи, разбити по техния процент от общите стартове в сравнение с останалите 99 играчи. Второ и Трето място ще получат съответно 4 милиона и 1 милион.

Играч, който унищожава над 1 милион бота в Атлантида, е удостоен със статут "Марксман". Това е подобно на Gold Status, обаче Марксман се отнася само за ботове, унищожени в Атлантида. Играчът ще запази символа Маркман в профила си за целия месец.

Зоните в Атлантида използват същия квантов механик като Zone Tunneling

Квантово тунелиране се отнася до квантовия механичен феномен, при който една частична тунели през бариера, която класически не може да надскочи. В QONQR това явление ще позволи на наноботи да пътуват разстояния, които обикновено са невъзможни.

Двойки зони ще бъдат свързани с тунел, което позволява на щетите от формации във всяка зона да пътуват неограничено разстояние. Например Лондон и Сидни могат да бъдат свързани чрез тунел, ако зоните се държат от различни фракции. Зони, които са тунелирани ще се появи с чифт оранжеви символи връзка на щифта на зоната. Тактическият дисплей зона ще ви даде информация за тунела.

Shockwave ботове, разгърнато в Сидни, ще остане в Сидни, но щетите им ще унищожат опонента с най-голяма заплаха в двете зони (сякаш двете зони са една зона), и най-вероятно ще унищожи ботове в Лондон. Вече можете да поставите града си срещу друг град, за да определите веднъж завинаги, кой е най-добрият.

Тунелите могат да бъдат създадени от лидера на зоната в уеб портала. Играчите, които имат ботове във всяка зона, ще получат 24-часово предизвестие чрез телено съобщение, че е иницииран тунел. Тунелът отнема 24 часа, за да се образува, тогава ще започне свързаната зона битка. Тунелите ще издържат 24 часа, или докато един град не бъде заличен или заловен от друга фкция.

Your bots will not cross the tunnel into the opponent’s zone. They will not be abandoned on the other side of the world without support once the tunnel is broken. You cannot capture a zone on the other side of a tunnel, but you can wipe out all the bots so your faction members near the zone can capture it.

Всеки може да участва в тунелна битка. Местните играчи в Маями могат да се бият заедно с приятелите си в Москва, които може да са превъзхождани и да се нуждаят от помощ. Освен това играчите в Ню Орлиънс могат да унищожат ботове в Москва, като изстрелят ракети в Маями. Ако можеш да удариш тунелизирана зона, можеш да удариш каквото е от другата страна. Дадена зона може да бъде тунелизирана само към една друга зона едновременно.

Спасението получава безплатен артикул след изстрелване. Първоначално това е въведено като част от функцията за игра quantum Tunneling. Артикул, използван при изстрелването, като ракета или бот опресняване, би станал "заседнал" в тунела. Друг играч може да намери този елемент, когато стартира в тунела.

Ако стартирате формация, която изисква елемент, е два пъти по-вероятно да се спасение елемент от квантовата тунел. Бот или енергийно опресняване може да заседне в тунел след първото изстрелване след като е използвано опресняването. Също така ще удвои шансовете за спасение при това първо изстрелване.

Тази функция е разширена, за да включи Атлантида. Всички механици за Спасение работят еднакво.